學員心得 嚴倩文

嚴倩文  Yim shin Man


姓  名: 嚴 倩文 
性  別: 女 
道  場: 朗屏道場 
級  別: 黑帶(2003年8月) 
所屬教練: 風 Sir 
ICQ : 86687984 
E-MAIL: 無 

學員心得分享

  由我中三那年開始接觸跆拳,最初我只係諗住學武術來自衛,但學學吓我就鍾意左玩跆拳喇。我而家都學左跆拳有三至四年喇,當中我有好多得著,唔單止識到一班好既師兄弟姐妹,而且我還學懂得怎樣提昇自己的品德。最初我學跆拳時,真係有諗過用跆拳去打人的,但學耐左之後,先知道原來一個真正習武之人,係不會輕易動武的,由此我都學懂怎樣控制自己的情緒。      
  仲有就梗係我有一個好好既師父->風Sir啦!我唔係擦鞋架,風Sir真係一個好好既教練黎架。我係一個好蠢既學生,我乜野都要學好耐先至學識,例如套拳,Kicking等等……但佢從來都無嫌我麻煩,無嫌我蠢,而且仲好有耐性咁教我添 !

  其實我的跆拳技術唔係好勁,但我知道要係搏擊比賽打嬴對手,技術唔係最重要,原來最重要係你的心理質素。平時練拳時好勁的人,可能一比賽時就好緊張,因此唔可以發揮佢平時最好的水準,到頭來係輸的收場!所以要嬴對方,一定要提昇自己的心理質素,否則你的技術幾好都無用拉。仲有呀,如果你係有跆拳的話,如果當你打搏擊覺得好驚時,你儘管大聲咁叫出黎,原來大聲咁樣叫出黎係可以令自己無咁驚架,而且仲可以嚇下個對手添。一舉兩得~呵呵~ 
學員心得 嚴倩文

發佈回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *

滾動到頂部